Aangename klantervaring

De gebruiker centraal stellen, levert de gewenste groei voor je bedrijf.

Onze focus: Het verbeteren en innoveren van gebruiksvriendelijkheid.

Leer meer over usability

Aangename klantervaring

De gebruiker centraal stellen, levert de gewenste groei voor je bedrijf

Vriendelijk in gebruik

Waarom een foto met mensen beter werkt dan een afbeelding zonder.

Hoe het komt dat bepaalde kleuren meer vertrouwen opwekken. Dat een call to action-buton op plek X het meeste resultaat levert.

FriendlyWeb onderzoekt, bouwt en leert. Zodat jouw website een katalysator is voor leads en nieuwe inkomsten.

wtfdivi014-url14

Tevreden gebruikers

De meest waardevolle informatie wordt verkregen door het product te testen met gebruikers. Want: echte mensen, echte uitkomsten.

wtfdivi014-url15

Voorkom verspilling

Door voortdurend aannames te testen en te valideren bouwt FriendlyWeb aan zekerheid – namelijk dat je elke keer de juiste, winstgevende stap zet.

Vriendelijk in gebruik

Waarom een foto met mensen beter werkt dan een afbeelding zonder.

Hoe het komt dat bepaalde kleuren meer vertrouwen opwekken. Dat een call to action-buton op plek X het meeste resultaat levert.

FriendlyWeb onderzoekt, bouwt en leert. Zodat jouw website een katalysator is voor leads en nieuwe inkomsten.

wtfdivi014-url14

Tevreden gebruikers

De meest waardevolle informatie wordt verkregen door het product te testen met gebruikers. Want: echte mensen, echte uitkomsten.

wtfdivi014-url15

Voorkom verspilling

Door voortdurend aannames te testen en te valideren bouwt FriendlyWeb aan zekerheid – namelijk dat je elke keer de juiste, winstgevende stap zet.

Een voorbeeld

Van een jungle aan pagina’s naar een toegankelijke state-of-the-art website.

Een voorbeeld

Van een jungle aan pagina’s naar een toegankelijke state-of-the-art website.

Hoe wij onderzoeken

Door gebruik te maken van de nieuwste onderzoeksmethoden en ontwikkeltools

Door het individu centraal te zetten in het ontwikkelproces ontdek je hoe een gebruiker handelt en navigeert.

FriendlyWeb heeft wetenschappelijke benaderingen en onderzoeksresultaten doorvertaald naar een succesvol product.

wtfdivi014-url16

Persona's

Persona's

Een persona is een archetype van een gebruiker, ofwel een karakterisering van een bepaald type gebruiker. Aan de hand van een doelgroepenonderzoek stellen wij persona’s op voor het gebruiksvriendelijk maken van websites of applicaties.

wtfdivi014-url20

Prototyping

Prototyping

Prototyping geeft de mogelijkheid op een eenvoudige en snelle manier met gebruikers het concept van de website of applicatie te testen.  Wij werken in korte, terugkomende sprints waarin meerdere prototypes aan de klant worden opgeleverd.

wtfdivi014-url17

Cardsorting

Cardsorting

Carsorting is een evaluatie techniek die wordt ingezet om in een vroegtijdig stadium van de ontwikkeling usability problemen op te lossen of te voorkomen. Met deze techniek onderzoeken wij hoe mensen bepaalde zaken structureren.

wtfdivi014-url19

Usability testing

Usability testing

Usability testing is één van de meest gebruikte en meest betrouwbare methodes voor het vinden van usability problemen. Van te voren opgestelde scenario’s worden door gebruikers uitgevoerd. Tijdens het uitvoeren van deze taken worden de gebruikers geobserveerd door onderzoekers.

Hoe wij onderzoeken

Door gebruik te maken van de nieuwste onderzoeksmethoden en ontwikkeltools

Door het individu centraal te zetten in het ontwikkelproces ontdek je hoe een gebruiker handelt en navigeert.

FriendlyWeb heeft wetenschappelijke benaderingen en onderzoeksresultaten doorvertaald naar een succesvol product.

wtfdivi014-url16

Persona's

Persona's

Een persona is een archetype van een gebruiker, ofwel een karakterisering van een bepaald type gebruiker. Aan de hand van een doelgroepenonderzoek stellen wij persona’s op voor het gebruiksvriendelijk maken van websites of applicaties.

wtfdivi014-url20

Prototyping

Prototyping

Prototyping geeft de mogelijkheid op een eenvoudige en snelle manier met gebruikers het concept van de website of applicatie te testen.  Wij werken in korte, terugkomende sprints waarin meerdere prototypes aan de klant worden opgeleverd.

wtfdivi014-url17

Cardsorting

Cardsorting

Carsorting is een evaluatie techniek die wordt ingezet om in een vroegtijdig stadium van de ontwikkeling usability problemen op te lossen of te voorkomen. Met deze techniek onderzoeken wij hoe mensen bepaalde zaken structureren.

wtfdivi014-url19

Usability testing

Usability testing

Prototyping geeft de mogelijkheid op een eenvoudige en snelle manier met gebruikers het concept van de website of applicatie te testen.  Wij werken in korte, terugkomende sprints waarin meerdere prototypes aan de klant worden opgeleverd.

Hoe wij onderzoeken

Door gebruik te maken van de nieuwste onderzoeksmethoden en ontwikkeltools

Door het individu centraal te zetten in het ontwikkelproces ontdek je hoe een gebruiker handelt en navigeert.

FriendlyWeb heeft wetenschappelijke benaderingen en onderzoeksresultaten doorvertaald naar een succesvol product.

wtfdivi014-url16

Persona's

Persona's

Een persona is een archetype van een gebruiker, ofwel een karakterisering van een bepaald type gebruiker. Aan de hand van een doelgroepenonderzoek stellen wij persona’s op voor het gebruiksvriendelijk maken van websites of applicaties.

wtfdivi014-url20

Prototyping

Prototyping

Prototyping geeft de mogelijkheid op een eenvoudige en snelle manier met gebruikers het concept van de website of applicatie te testen.  Wij werken in korte, terugkomende sprints waarin meerdere prototypes aan de klant worden opgeleverd.

wtfdivi014-url17

Cardsorting

Cardsorting

Carsorting is een evaluatie techniek die wordt ingezet om in een vroegtijdig stadium van de ontwikkeling usability problemen op te lossen of te voorkomen. Met deze techniek onderzoeken wij hoe mensen bepaalde zaken structureren.

wtfdivi014-url19

Usability testing

Usability testing

Prototyping geeft de mogelijkheid op een eenvoudige en snelle manier met gebruikers het concept van de website of applicatie te testen.  Wij werken in korte, terugkomende sprints waarin meerdere prototypes aan de klant worden opgeleverd.

Direct resultaat

FriendlyWeb verplaatst zich in de belevingswereld van jouw doelgroep:

Voortdurend testen en valideren met echte gebruikers geeft resultaat.

wtfdivi014-url21

Concurrentievoordeel

wtfdivi014-url21

Groei

wtfdivi014-url21

Klanttevredenheid

wtfdivi014-url21

Optimalisatie van het product

wtfdivi014-url21

Duidelijkheid

Direct resultaat

FriendlyWeb verplaatst zich in de belevingswereld van jouw doelgroep:

Voortdurend testen en valideren met echte gebruikers geeft resultaat.

Concurrentievoordeel

Groei

Klanttevredenheid

Optimalisatie van het product

Duidelijkheid

Wil jij ook:

5

Weten wat je doelgroep wil en waardeert?

5

Meten en valideren of je op de goede weg zit?

5

Een efficiënt en voordelig bouw traject?

Wil jij ook:

Weten wat je doelgroep wil en waardeert?

Meten en valideren of je op de goede weg zit?

Een efficiënt en voordelig bouw traject?

Ook aangenaam kennis maken?

Laat het ons weten..

Ook aangenaam kennis maken?

Laat het ons weten..

Zilverlaan 2 | 9743 RK Groningen | contact@friendlyweb.nl | 085 - 760 5290

contact@friendlyweb.nl

085 - 760 5290

Zilverlaan 2

9743 RK Groningen

Wij maken gebruik van functionele cookies en cookies voor het beheer van webstatistieken en social media. De cookies bewaren geen persoonsgegevens en zijn dus niet aan een individu te koppelen.Accepteren